دانلود بازی مهیج بهشت مرده Dead Paradise 2
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود بازی مهیج بهشت مرده Dead Paradise 2
نوشته شده در چهار شنبه 5 تير 1392
بازدید : 730
نویسنده : علیرضا ناظمی

 

Dead Paradise 2 دانلود بازی مهیج بهشت مرده Dead Paradise 2

Dead Paradise 2 بازی جدید و اکشن با سبکی جدید بوده که توسط سایت MyRealGames با عنوان فارسی بهشت مرده ساخته شده است. البته سبک این بازی تنها به اکشن ختم نمی شود بلکه سبک ورزشی و به اصطلاع Racing نیز دارد. در این بازی به وسیله ی ماشین جنگی که در اختیار دارید به جا های مختلف جهان سفر می کنید و در حین راه دشمنانی که قصد نابودیتان را دارند , از میان برخواهید داشت. برای انجام این کار از سلاح های مختلفی در بین راه استفاده خواهید کرد. با افزایش قدرت سلاح های شما , ماشین های جنگی دشمنان نیز پر قدرت تر می شوند , به طوری که در مرحله ی دوم نبردی با تانک ها خواهید داشت. دختری نیز در تمامی مراحل به شما کمک می کند و مسیر درست را در هر یک از مرحله ها نشان می دهد. علاوه بر این وظیفه ی تیر اندازی نیز بر عهده ی این فرد می باشد.

نسخه دوم این بازی جدید ترین نسخه بوده که در آن تغییرات بسیاری از جمله بهبود گرافیک انجام شده است. هم چنین 22 دشمن و 4 رئیس مراحل پایانی جدید نیز افزوده شده است. Dead Paradise 2 دارای 24 مرحله ی جذاب و متنوع بوده و دارای بیش از 5 ساعت گیم پلی مفید و جالب می باشد. پس از طی کردن چندین مرحله موشک ها و نارنجک هایی نیز به دست می آورید و فقط از تعداد محدودی برای نابود سازی می توانید , بهره مند شوید. پس از نابودی هر یک از دشمنان , پولی به دست می آید که می توانید به وسیله ی آن , آیتم ها و سلاح های مختلفی برای افزایش قدرتتان , خریداری نمایید. .

 

حجم فایل : 12.78 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 




:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: